Profesionalna rješenja za bolji zrak i život
+385919251205

MIRISNI MARKETING – „Select Aroma“

  • Difuzori za unošenje mirisa u prostore najmodernijom tehnologijom difuzije esencijalnih ulja
  • Široka paleta difuzora za različite veličine prostora i namjene. Difuzori mirisa za vozila, prodajne prostore, hotele, kancelarije, toalete,  ……
  • Moderan dizajn uređaja, visoka učinkovitost i mala potrošnja.
  • Bluetooth i WiFi povezivanje (upravljanje na daljinu pomoću smartphone aplikacije)
  • Jednostavna instalacija i održavanje
  • Mogućnost spajanja na ventilaciju (HVAC)
  • Široka paleta mirisnih ulja za difuzore – proizvedeno prema IFRA standardima i usklađeno sa svim zakonskim regulativama koje nalaže EU
  • Mogućnost razvoja mirisa prema specifičnim zahtjevima klijenata

 

Osvježavanje zraka, poznato i kao mirisni dekor, dio je senzornog ili neuro-marketinga. Uz osjete vida, sluha i dodira, osjet mirisa je najvažniji osjet koji oblikuje našu stvarnost, osjet koji utječe na naš doživljaj stvari i okoline i koji oblikuje naše emocije i sjećanja. Mirisni marketing i perfumiranje okoliša dva su najmoćnija i najnaprednija alata kojima možete “probuditi” najdublje emocije potrošača. Omogućuju vam da izravno stimulirate limbički sustav ljudi koji percipiraju mirise i parfeme, aktivirajući ne samo svoje izbore u odnosu na ponuđeni proizvod ili uslugu, već i intimniji prag koji utječe na najskrivenije sjećanje: takozvana “olfaktorska memorija“.

 

Razlika između mirisnog marketinga i parfumiranja okoliša:

  • Marketing mirisa (scent marketing): jedan na jedan odnos između proizvoda i potrošača
  •  Osvježavanje zraka (perfumiranje okoliša): odnos ‘okoliša prema korisniku’. Stoga je izraz ‘mirisni dekor’ najprikladniji jer se miris percipira kao sastavni dio okruženja u kojem se nalazite

 

Istraživanja iz neuro-marketinga pokazala su kako je 75% emocija uzrokovano mirisom. Marketing se u većini medijskih sadržaja fokusira na vid ili zvuk. Ipak, prilikom prezentacije proizvoda često su zvuk i miris puno učinkovitiji nego vizuali. Također, vizualne slike jasnije se raspoznaju i pamte ako ih se upari s još jednim osjetilom. Više-osjetilnim iskustvom naziva se upravo ta komunikacija s kupcem preko dva ili više osjetila…Mirisi se pohranjuju u mozak prema našim sjećanjima i iskustvima. Podsjećaju nas na određeni trenutak, osjećaj, osobu, vrijeme, posebnu atmosferu. Širenje mirisa u prostore ima različite ciljeve. Istraživanje nobelovaca Richarda Axela i Linde Buck (koji su Nobelovu nagradu dobili za otkrića u organizaciji olfaktivnog sustava) pokazuju kako je njuh naš „najemocionalniji” osjet. Ljudi mogu zapamtiti oko 10.000 raznih mirisa koji mogu pokrenuti sjećanja koja sežu skroz u doba najranijeg djetinjstva.

 

Mirisi koji se emitiraju u okoliš mogu se koristiti za opuštanje kupaca, poticanje osjeta koji ih čine aktivnijima, olakšavanje prodajnih procesa, stvaranje ugodnije radne atmosfere, stvaranje opuštajuće atmosfere za odmor, stvaranje vlastitog prepoznatljivog olfaktivnog (mirisnog) logotipa. Upravo zbog ovih razloga mnoge kompanije sve češće koriste miris kako bi obilježile svoje trgovine ili proizvod, i na taj ga način snažno emocionalno povezale s klijentelom. Kompanije kao što su Apple, M&M, Holiday Inn, Nike, Singapore Airlines i mnoge druge već godinama koriste ova saznanja i alate kako bi utjecale na vjernost i odluke svojih kupaca i klijenata.

 

Mirisi su “dojmovi” koji izazivaju emocije, prate naš duh širokim obzorjima, prvi su odjevni predmeti koji se nose na koži, oni govore o nama, omogućuju nam interakciju s drugima, otvaraju vrata znanja ostavljajući otisak u vremenu koji “miriše o nama” . Miris ima  uvjerljiviju moć od riječi, nastupa, emocija i volje.



Kontaktirajte nas, opišite nam Vaš problem – mi imamo rješenje za Vas!

ili pozovite: +385 91 9251 205