“Onaj tko vlada mirisima, vlada ljudskim srcima.” – Patrick Süskind
Ako želite parfumirati svoje prostore na siguran način za zdravlje ljudi, ključno je da koristite certificirane mirise, koji udovoljavaju određenim zahtjevima i zakonskim propisima. Kolekcija mirisa Select Aroma dizajnirana je tako da udovolji različitim sektorima. Mirisi kolekcije Select Aroma proizvedeni su u skladu s najvišim standardima. Provedeni testovi su vrlo strogi, a parametri strogo definirani, kako bi se osiguralo da se proizvodi mogu koristiti na apsolutno siguran način.
Olfaktorna piramida
Piramida je teoretska vizualizacija stupnja isparavanja komponenata i njihove postojanosti.
Sastoji se od tri razine koje vam omogućuju da ilustrirate vremenski “lom” mirisa.
o “Gornjim notama” mirisa
Svježe su, lagane i slabe postojanost, te nestaju za nekoliko minuta. Tih nekoliko minuta dovoljno je za oslobađanjem želje za otkrivanjem mirisa: zato se ova faza zove “Letom parfema”.
o „Srednjim notama“ (srcu mirisa)
Mirisi su snažniji i dosljedniji od gornjih nota. Imaju srednju postojanost i čine razvoj parfema koji ostavlja trag…
o “Baznim notama” mirisa
Mirisi velike postojanosti koji polako isparavaju, te se mogu zadržavati danima. Bazne note stvaraju osobnost mirisa i stvaraju odanost upotrebi.
Mirisni (aroma) marketing
Osvježavanje zraka, poznato i kao mirisni dekor, dio je senzornog ili neuro-marketinga. Uz osjete vida, sluha i dodira, osjet mirisa je najvažniji osjet koji oblikuje našu stvarnost, osjet koji utječe na naš doživljaj stvari i okoline i koji oblikuje naše emocije i sjećanja. Mirisni marketing i perfumiranje okoliša dva su najmoćnija i najnaprednija alata kojima možete “probuditi” najdublje emocije potrošača. Omogućuju vam da izravno stimulirate limbički sustav ljudi koji percipiraju mirise i parfeme, aktivirajući ne samo svoje izbore u odnosu na ponuđeni proizvod ili uslugu, već i intimniji prag koji utječe na najskrivenije sjećanje: takozvana “olfaktorska memorija“.
Razlika između mirisnog marketinga i parfumiranja okoliša je sljedeća:
– Marketing mirisa (scent marketing): jedan na jedan odnos između proizvoda i potrošača
– Osvježavanje zraka (perfumiranje okoliša): odnos ‘okoliša prema korisniku’. Stoga je izraz ‘mirisni dekor’ najprikladniji jer se miris percipira kao sastavni dio okruženja u kojem se nalazite
Istraživanja iz neuromarketinga pokazala su kako je 75% emocija uzrokovano mirisom. Marketing se u većini medijskih sadržaja fokusira na vid ili zvuk. Ipak, prilikom prezentacije proizvoda često su zvuk i miris puno učinkovitiji nego vizuali. Također, vizualne slike jasnije se raspoznaju i pamte ako ih se upari s još jednim osjetilom. Višeosjetilnim iskustvom naziva se upravo ta komunikacija s kupcem preko dva ili više osjetila…Mirisi se pohranjuju u mozak prema našim sjećanjima i iskustvima.
Podsjećaju nas na određeni trenutak, osjećaj, osobu, vrijeme, posebnu atmosferu. Širenje mirisa u prostore ima različite ciljeve. Istraživanje nobelovaca Richarda Axela i Linde Buck (koji su Nobelovu nagradu dobili za otkrića u organizaciji olfaktivnog sustava) pokazuju kako je njuh naš „najemocionalniji” osjet. Ljudi mogu zapamtiti oko 10.000 raznih mirisa koji mogu pokrenuti sjećanja koja sežu skroz u doba najranijeg djetinjstva.
Mirisi koji se emitiraju u okoliš mogu se koristiti za opuštanje kupaca, poticanje osjeta koji ih čine aktivnijima, olakšavanje prodajnih procesa, stvaranje ugodnije radne atmosfere, stvaranje opuštajuće atmosfere za odmor, stvaranje vlastitog prepoznatiljivog olfaktivnog (mirisnog) logotipa. Upravo zbog ovih razloga mnoge kompanije sve češće koriste miris kako bi obilježile svoje trgovine ili proizvod, i na taj ga način snažno emocionalno povezale s klijentelom. Kompanije kao što su Apple, M&M, Holiday Inn, Nike, Singapore Airlines i mnoge druge već godinama koriste ova saznanja i alate kako bi utjecale na vjernost i odluke svojih kupaca i klijenata.